Pristatymo informacija

  • lietuvos-pastas-primena-kaip-apsisaugoti-nuo-sukciu-5357cb9cce7da-1

    Kaip atsiimti Lietuvos pašto siuntą?

    • Išsiuntę siuntinį tą pačią arba sekančią darbo dieną atsiųsime Jums siuntinio registracijos numerį, kad galėtumėte stebėti siuntos kelią www.post.lt ir siuntai pasiekus Jūsų adresui priklausantį pašto skyrių, su šiuo kodu iškart galėsite ją atsiimti. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

    • Jei su kodu neatsiimsite siuntos, pašto darbuotojas Jums į namus atneš siuntinį arba registruotos siuntos pranešimą, su kuriuo galėsite atsiimti siuntą, Jūsų adresui priklausančiame pašto skyriuje (pašto skyriaus adresas bus nurodytas ant pranešimo).

    • Jei po 7 dienų negavote siuntinio ir jo nėra pašte, susisiekite su mumis ir mes padėsime Jums surasti pasimetusį siuntinį.

    • Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, kai užsakymas jau yra Lietuvos pašto skyriuje ir jį galima atsiimti. Kitu atveju, siunta bus grąžinta pardavėjui. Tokiu atveju, turėsite susimokėti už pašto išlaidas iš naujo, kad galėtume išsiųsti grąžintą siuntinį.